lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!

Så har åter ett årsblad vänts, ett nytt blankt och oskrivet ligger framför oss. Det förra ligger, fullklottrat och färgsprakande, i dåtidens famn. Jag ser - och ler.

2010 blev sammanfattningsvis ett gott år. För mig innebar det massor av riktigt hårt och svettigt arbete, men också många härliga upplevelser. Det innebar också byte av arbete, vilket har varit väldigt spännande att ta sig igenom och har präglat i stort sett hela året.

Nu ser jag med stor tillförsikt fram mot att fylla även detta årsblad med krumelurer av alla de slag. Jag vet att det också kommer att bli fula svarta bläckfläckar på bladet, men jag ska inte själv bidra till dem. Mina bidrag ska vara färggranna, lustfyllda och livsbejakande.

Jag önskar mig själv och dig, min läsare, ett riktigt gott 2011!