torsdag 5 augusti 2010

Livat värre!

Oj, vilket liv i luckan det blev efter gårdagens inlägg! Inte här, för jag har inte kommentarsfunktionen igång, men på Facebook. Det här med burkans vara eller inte vara är det visst fler än jag som tycker är krångligt. Roligt i alla fall att skapa lite debatt. Och spännande att få gnaga sina tankar mot några andra.

På jobbet är det också livat värre. Måndag morgon, då fritidshemspersonalen börjar efter semestern, närmar sig med alldeles för snabba kliv och jag hinner inte med!!! Men nu börjar det i alla fall att tunnas ut på mitt bord och jag börjar få struktur på ett och annat.

Kvällen ska ägnas åt att plöja några pärmar och diverse mappar med papper som jag försökt att sortera. Det är väl bra om jag har någon liten koll på läget på måndag. Dessutom vet jag precis hur det blir när allt drar igång. Det där som jag tänkt göra då kommer inte att hinnas med. Lika bra att ta itu med det nu.

Dansa? Henne har jag inte sett röken av idag. Hon fastnade nog hos målarna eller elektrikern som sprungit som skyttlar hos oss idag. Bra att hon håller koll på dem ;)